Oğlum 5bucuk aylık olacak nerdeyse. Oyuncaklarla oynuyorum biraz ama hem kendi sıkılıyor hem de tüm gün onunla oynayamiyorum kimi zaman işlerim oluyor yere oyun halisina oyuncaklarla bırakıyorum hemen yüz üstü dönüyor birkaç dk geçmeden ağlıyor. Kucağımda gezdiriyorum o da çok sürmüyor. Genelde her gün duş aldırmaya çalışıyorum vs ama çok zor oyaliyorum siz neler yapiyorsunuz bebeginizle? ❤️