Arkadaşlar merhaba 39 gün önce Doğum yaptım yarın bebeğimin 40ı. Elimden fazlaca Anne sütü mevcut Doğum yaptıktan 2 gün sonra sağmaya başladım hepsini buzlukta muhafaza ediyorum sütler 37 günlük bebeğimi emziriyorum o yüzden onları ısıtıp verme imkanım olmuyor. 1 ay sonra tahinimiz çıktığı için taşınmak zorundayız malum sütleri götüremem mesafe baya uzak ihtiyacı olan varsa yardımcı olabilirim