Merhaba benim de bebeğimin doğdugundan beri yumurtalıkları normalden büyük. Yarın tam iki aylık oluyoruz. Su fıtığı var dedi doktor önemli değil 2 yaşına kadar kendiliğinden geçer geçmezse ameliyat yapılıyor dedi. Başından geçen var mı acaba. Kendiliğinden geçer inşallah