NiDaAli_o Çok geçmiş olsun, bir yakınım da hamilelikten sonra öğrendi ama o epey ihmal ettiği için onun tedavisi daha zor oldu daha ileri seviyedeydi ama yine de çok şükür şimdi iyi atlattı senelik kontrollerini oluyor sadece. Rabbim size de şifa versin erken fark ettiğiniz için herşey daha kolay olur diye umuyorum 😊