Ayskem doğum yaptıktan üç gün sonra bu durumu yaşayıp 2 gece hastanede yattım. Gece gündüz makina ile göğüslerimi sağdım. Bende ilk başta sıcak uygulama yaptım duşta masaj yapa yapa sütü boşaltıp göğüslerimi yumuşatmaya çalıştım ama fayda etmedi en son hastanede yattım. Bana kadın doğum doktorum sıcak uygulama değil soğuk uygulamanın iyi geleceğini söylemişti. Alt tarafta sıcak üst tarafta soğuk uygulama yapılır bunu unutma dedi. Denemedim ben ama aklınızda bulunsun birde soğuk uygulama deneyebilirsiniz. Ben çok ama çok çektim 40 gün boyunca sıtmam devam etti sıcak soğuk terler döktüm. Bana da umma dediler canın birşey çekmiş dediler alternatif tıpıda denedim ama faydası olmadı hiçbirşeyin. Saat başı 20 dakika sağarak göğüslerimi rahatladım. Allah kimsenin başına vermesin aşırı zor birşey ben iki göğüsümde birden yaşamıştım….