Selam kızlar daha önceden de post açmıştım ama pek fikir alışverişi olamadı doktora gitmeyi düşünüyorum ama korona sürecinde pek içimden gelmediği için geç kaldım neyse sorun şu ki adet olmaya başladığımdan bu yana her adet oluşumda çok fazla kanamam oluyor onu geçtim mesela adetim bitiyor üstüne bir hafta geçiyor yine ufak kanamam oluyor ve ardı lekelenme şeklinde geliyor var mı bu şekilde problem yaşayanlar yada doktora gidenler açıkcası korkumdan dolayıda gidemiyorum doktora olumsuz bişey duyarım diye