Benim kızım yakında 6aylık olucak ama hala kolunu sarmadan ve üzerine ağır battaniye örtmeden uyumuyor.Ama artık yaz geldi ve çok terliyor.!Ne yaptıysam olmadı böyle yapmadan uyumuyor ağlıyor sızlıyor uykuya dalamıyor illa kollarını Sarcam üzerine battaniyesini örtcem...Nasıl olcak böyle çok terlediği için sürekli üstünü değiştirmek zorunda kalıyorum..