Kızlar bebegim sadece yüzüstü yatıyor gündüzleri hep yüzüstü uyutuyorum geceleri sırt üstü yatırmaya çalılıyorum aürwkli kontrol edemediğim için ama sık sık uyanıp ağlıyor bu arada bebegim kırk günlük ama başını kaldırıp çevirebiliyor aranızda bebegi sürekli yüzustü uyumak isteyeni varmı?sanırım gazdan dolayı bu sekilde rahat ediyor ama zararlı oldugunu duydum