Eymenduygy Ask35tego 11 aylık sidefer ile başladık öyle devam ediyoruz. Kabızlık yapmıyor damla asla. Muhtemelen ondan olmuştur 1 haftaya düzelir ilk verince bi tepkime yapmış olabilir.
E_doga Bizde de öyle oldu. Huysuzluk oldu mu sizde. Ben sanki biraz huzursuz oldu diye düşünüyorum sideferden sonra