Merhaba bayanlar benim bebeğim 42 günlük gece uykusu hiç yok gündüzleri de çok güzel uyuyor fakat doğru düzgün emmiyor uyandığında da 5 dk emip uyuyor geceleri de ağlamaktan güzel emmiyor ve mamayı kesme sürecindeyiz gündüzleri kendi uyanmasını mı beklemeliyim ben mi uyandırmalıyım