9 aylık oğlum kendi yataginda uyuyordu odasını ayırdık onda da sorun olmamıştı fakat 9.ayina girdi bizimle yatmaya alıştı yatağında yatarsa sürekli uyanıyor yanında yatarsak anında uyuyor ve hiç uyanmiyor gece böyle olan arkadaşlar var mıdır ne yapicaz