Zeynepafsin Bugün 2 aylık aşımızı olduk kızımla. Yan etkileri nelerdir sizler neler yaşadınız anneler?
Derinsu34 Zeynepafsin çok az ateşi çıktı birazda huysuzdu fitilin yarısını verdim ondan sonra 4 saat boyunca güzelce uyudu
momofa Zeynepafsin 2.saar sonunda çığlık atarak uyanmıştı. Calpol vermiştik. Sakinlemişti. Başka da bir etkisi olmadı. 4.aydaki tekrarda ateş rski yüksek diyorlar. Ben de ondan korkuyorum
Kahvecekirdegi Huysuzluk, ağlayarak uyanma, hareketli çocuğum böyle masum kalakaldı aşı etkisinde 🥺 ve akşam 6 dan sonra ateşi çıktı. Calpol verdim 6 saat sonra tekrar verdim.öylece ikinci günü tamamladık.
Kahvecekirdegi Zeynepafsin aşıdandır muhtemelen. Bugünü inşallah atlatırsınız 🙏🏻 Ben gece saat başı alarm kurup ateşini kontrol ettim siz de bakın isterseniz. İki gün biraz böyle geçecek artık aşılar yoruyor onları 😔
Angel_A Zeynepafsin Cok geçmiş olsun bizmde geliyor zamanı ve stres attı sağlık ocağındami yaptırdınız
Zeynepafsin Derinsu34 eğer ateşi 38 in üzerine çıkarsa ateş düşürücü verebilirsin dedi aşıyı yapan hemşire
Zeynepafsin Kahvecekirdegi Evet küçücük onlar kolay mı aynı anda 3 tane aşı nasıl dayanılır 😳 inşallah bizde olumsuzluk yaşamadan atlatırız
melekdag Zeynepafsin geçer canım ben calpol de vermiştim iyi geldi. küçücük bedenlere aşı yapıyorlar illa ki biraz huysuzluğu olacaktır .🥰
Derinsu34 Zeynepafsin canım benim ne saman kontrole gitsem doktorum ateş düşürücü olarak şuruptan ziyade fitili tavsiye eder. Bu arada sadece ateşi olunca değil çok huysuzlandığında başa çıkılmadığında da veriyordum, yarım fitil. Gerçekten çok iyi geliyor.