Mimozacicegim Temassız ateşölçerle alnımdan ölçüyorum 37.5 - 37.7 çıkıyor. Kol altımdan çubuk şeklindekiyle ölçüyorum 36.4 çıkıyor. Hangisi doğru 😒😪
zeyzey77 Mimozacicegim Koltuk altı doğru alından ölçerken alnına değdirmeden çok yakından ölç . Temassız ölçerler uzaktan ölçüm yapınca oda sıcaklığını da ekliyor. Bennde ateş ölçer var koltuk altı ve alın ikisi aynı çıkıyor
Sarikuzumalp Mimozacicegim koltuk altı ölöer her zaman doğru sonuç verir demişti doktor bana. Ateşinin olup olmadığını elinizle anlarsınız aslında. Eğer yoksa koltuk altı ölçeriniz doğrudur. Genelde el de sıcaklık soğukluk olunca da yanıltır bakmak alnını öperek bakın bi.
Mom5345453 Mimozacicegim bendede temassiz alından 36.8 falan cikariyor koltuk alti 37.4 falan hangisini önemsicem anlamadim gtti birde kaç olunca atesli oluyor 37.5 tan sonrasimi?
Mom5345453 Sarikuzumalp benimkinin vucudu cik sicak oluyor alnindan opunce iyi geliyor bana elleri ayakalri ferah oluyir vucudu baya sicak acaba cokmu kalin ortuyorum uzerini 🙄