Azimee merhaba 5 aylık bebeğim var emzırıyorum ve covid olduk pozitif çıktık doktor bana ilaç vermedi emzirdiğim için ilaçsız süreci atlatan var mı neler yaptınız?
Nuray23 Düzenli beslenme. Bol meyve. Bitki çayları. Ben bu sekilde atlatmistim. Doğumdan geldikten sonra olmuştum bide bebeğim 2 3 gunluktu sanirim