Hayatcokgatip543 Kizlar yüz için solante kulananlar cok memnun pigmentli olandan . burda kulanan var mi . Acaba nasıl anlatın almak istiyorum sizden de duymak istedim güzel mi diye🥰sevgiler güzel anneler❤🎀
[silindi] Hayatcokgatip543 Yazın gunes lekeleri fazlaca oluyorsa evet gercekten guzel urun ben kullaniyordum, bebisten sonra yuzumu yikayabiliyorum sadece o ayrı ama yaz kış kullanmak gerekiyor ben memnundum✌
Cakiltanesi Hayatcokgatip543 benim annem kullanıyor 10 yıl kadar olmuştur. Yüzünde vitiligo var reng pigmentleri ölüyor beyazlamaya başlıyor cildi ve güneşten korunması gerekiyor. Pigmenta kullanıyor onda arada bende kullanıyorum güneşten en iyi koruyan güneş kremi bence. Doktor tavsiyesi ile başlamıştı 2 türü var biri fondotenli olanı biri saydam olanı :) kesinlikle tavsiye ederim
Hayatcokgatip543 [silindi] aynen canim bende yaz kış kullanmak için alacam. Ee zaten 150 ml. Kolay kolay da bitmez cok sağol canim bide dediğim den dimi sokante leke kremi pigment li dimi❤
dinle_beni_bi Ben de çok duydum. Şimdi sezon sonu indirime girer. Bende bekleyeyim şurada. Trendyol yorumları baya güzel. Cilt tipine göre çeşitleri var.
[silindi] Hayatcokgatip543 Evet aynen pgmentli olani kullaniyorum bende. Bayagi uzun gider mercimek kadar aliyorsun butun yuzune yetiyor.
Hayatcokgatip543 Cakiltanesi ayy cok güzel canim ben doktora sormadan kullansam birsey olur mu ki . Bide senin dediğin fondötenle mi güzel yoksa diğeri mi öyle canim
Cakiltanesi Hayatcokgatip543 annem normalini kullanıyor fondöteni ayrı kullanıyor. Yaplanma vs yapmıyor normal almak daha iyi gibi diğeri bulaşırmı kıyafetlere nasıl bilemiyorum
Hayatcokgatip543 Cakiltanesi iste bende fondöten li olanı arkadaş tan bir kere sürdüm fondötenli gibi sasirdim bu nasıl diye baktım ki öyle mis . Ama dediğin gibi bence sade olanı daha güzeldir. Canim acaba ikisi de ayni mi fır içeriği. Güzel olma konusunda