Ben ilk etapta lazımlık aldım bu klozet şeklinde olan sifon sesi çıkaranlardan. Çünkü oğlum tuvalete çok negatif bakıyordu. Şubat ayında aldım ve odasına koydum ki görüp alışsın benimsesin. Öyle öyle de gözü alıştı ilk zamanlarda oyuncak ayısını bile oturtmayan oğlum kendisi tuvalet eğitimine başlayacağımız dönem oturmaya başladı. Biz 1.5 aydır bu süreç içerisindeyiz. 2 haftadır da bizim tuvaletimize klozet adaptörü alıp oraya tuvaletini yaptırmaya başladık. Bu klozette takılı kalan kalıcı olanlardan aldım. Sürekli tak çıkar olmasın diye. Dün mesela kakası gelmiş lazımlığına oturmak istedi kendisi kakasını yapmak istedi. Heralde onu daha sıcak buldu benimsedi diye düşünüyorum. Ama çişini de kakasını da artık klozete yapıyor. İyice alıştı ben sonradan adaptöre geçmeyi tercih ettim ☺️