Premsesannesi355 Kızlar ben bebeğimi doğduğundan beri emziriyorum, şuan iki buçuk aylık bu zamana kadar kusmamiz yoktu iki gündür cikartiyo sizce doktora gitmeli mi anlamadım
Merguse Premsesannesi355 cok fazlamı emiyor acaba benm bebğim cok sık ve cok fazla emiyor kusuyor doktor cok emdiği icin normal dedi
Merguse Premsesannesi355 bide fışkırarakmı kusuyor yoksa normal gazını cıkarırken yada yatınca falnmı aşırı kusması varsa reflü olabilir ama azar azarsa sıkıntı olacagını sanmam
Premsesannesi355 Merguse dün akşam yatarken oksurdu tıkanır gibi babası hemen kucağına aldığı gibi baya kustu bugünde emzirme sonrası gaz çıkartırken çıkarttı az az