Eseren Biz eşimle ayrildik nerdeyse 1 seneyi buldu 2 yasinda oglum babasiyla disarda vakit gecirdiginde sorun yok eğleniyor ama babasiyla goruntulu konuştuğunda yada telefonla konusmak istemiyor küsüyor telefonu atıyor istemiyor neden böyle yapıyor bilgisi olan vsrmi bu konuda yardim edebilecek varsa sevinirim
Deletedmom65802 Eseren özel değilse ayrılık sebebiniz neydi acaba bende öyle bi sürece yaklaşıyorum da 😔
Araseymen Eseren bu durumunuza has birsey değil canım.oglumda babasi disardayken telefonla konusunca aglamaya başlıyor bazen firlatip atiyor çünkü ona ulaşamamak onu sinirlendiriyor.esim kendi işini yapiyor gun icinde eve uğrar uğramadığı zamanlar aksam kapida görünce ağlamaya başlıyor neredeydin simdiye kadar der gibi..kendini suçlama normal davranislari bebeğinin.her bebek anne babasini devamli yaninda ister ama o öyle yaptıkça baba işte gelince senin yanina gelecek şimdi çalışıyor falan gibi seyler söyle ki neden uzak kaldığına anlam verebilsin.
CatBoy Eseren Ayrılıkla ayrıca bir ilgisi var mıdır bilemiyorum ama 2.5 yaşındaki oğlumda telefonda görüntülü konuşmayı sevmez telefonu fırlatır atar.
Eseren Deletedmom65802 bizim aramizda hic bir sorun yoktu eşimle ablasi benimle anlasamiomus benim acimdan sorun yoktu ben anlastigimizi düşünüyordum ama o beni sevmiyor anlasamiyormus esimle aramiza girdi işte ayırdı
Sedakcby Eseren nasıl yani eşinizle bi sorununuz yok muydu birinizi seviyor muydunuz. Sadece ailesi ablası istemediği için mi ayrıldınız 🤔
Maviyesil121212 Eseren nasıl bir mantık vicdan bu ya? Sevmiyorsa defolsun çıksın aradan! Yuva yıkmak nedir böyle, cocugu babasından ayırmak nedir kendi egosu icin ; cok sinirlendim
Eseren Sedakcby evet bizim sorunumuz yoktu şöyle soyleyeyim bizim durumuz iyiydi onlarin kötüydü yardım etmiyoruz diye dertleri oydu aslinda ediyirduk ama demeki ki dsha fazlasini istiyorlardı o kirada otuyordu yardimda bulunuyoruz ben esmin parasini yiyormusum calismiyirmusum o sknti çekiyormuş ben herseyi yapıyormuşum vs diye diye doldurdulsr saolsunlar
Eseren Araseymen söylüyorum baban gelcek işte diyorum öyle yaptıkça babasi geliyor görüyor ama gidince telefonu istemiyor
Sedakcby Eseren yaaa inanmıyorum sakaa gibiii. Ne insanlar var yaa bir yuva yıkmak bukadar mi kolay şaşırdım şuan. Allah kötü insanlarım şerrinden korusun gerçekten nekadar acımasızca. Ama eşiniz neden o tarafa yoneldi ki ya 😐
Eseren quelina bende öyle düşünüyorum sanirim dissrds buluşmalar yetmiyor buyudukcede yeymicek herhalde
[silindi] Eseren aynısını biz yazlıkta yaşadık özlemden hırçınlaşıp görüntülü aramada yüzüne bakmıyor olur olmadık şeylerle ilgilenirdi.yuzyuze gelince 10 dk falan trip atti baba demedi sonra paçasını bırakmadı 40 gün yazlıkta kaldik bu arada
Eseren Sedakcby onu bende anlayamıyorum ama simdi ise barismak istiyor elinden geleni yapiyor ama ben pek sicak bakmıyorum cunku ailesi icin bıraktı gene birakmayacagi ne malum Mahkeme olup bitti bosandik bana diyorki ben blöf yapmsitim neden hemen dava actin bende dedimki blof öyle olmaz böyle olur hic ugruns yuvani dağıttın mutlu mesut yaşa
Sedakcby Eseren yok artık canım bunun blöf yapması mi var ortada güzelim yuva var. Kararlı olun bencede tejrar birqkmicagi ne malum belki dolduruşa geldi evet ama yine olabilir aynı şeyler zaman gösterir ne olacağını gerçi yavrunuz var sonuçta hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻 ❤️
dontsleppyunhappy Eseren ben insanlarin dolduruşa gelip sonrada pisamn olacağını normal buluyorum aslında. Eğer o seni seviyorsa sende ona karşı boş değilsen. Emin olduktan sonra belki bir şans verirsin. Bizim tanıdığımız kadın kocasıyla 8 yıl sonra evlendi tekrar ve çok mutlular. Kocasına da ders olmuş yaşananlar.
Eseren Sedakcby cok düşünüyorum 2 aydır barisalim gel diyip duruyor bakalim zaman ne gösterir ne olur ne biter
mka2020 Eseren Ortada başka probleminiz yoks bence barışın canım ama oğlunuz için 1 şans verdiğini mutlaka anlasın, ciddi olduğunu, süründürmekle iyi yapmşsn en azıdan bi daha aynısını yapmaya kalkmaz . Son şans olduğunu mutlaka hissettir bence.