Nesli_4425
Hazine_aykut
ikizbabymom
Ben attığım başlıkla çelişseydim eğer beni üzen şeyin kilo değil çocuğum sürekli hasta olduğunu bile bile böyle yapmaları demezdim. İçini dışını bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen. Doğru bebekler hastalanınca zayıflıyor insanlar bile öyle ama benim bebeğim yoğun bakımda aylarca hastanede koridorlarında süründü o küçücük bedeninden artık kan alacak yer bulamaz oldular. Şimdi damarları incecik kalmış damar yolu açmak isteseler saatlerce çocuğu ağlatıp açıyorlar şurda 2 aydır rahatız şükür kimse kimsenin ne yaşadığını bilmez ben bebeğimin iki gecede 2 kiloya düştüğü zamanıda gördüm 1 haftada toparlandığı zamanıda ağlaya ağlaya Allah’m tek bebem bana gelsin diye yada tek bebem şu kan vermekten şu iğneden kurtulsun tek kilo almasada olur diye başında sabahlara kadar beklediğim zamanıda bilirim. Bütün yorumları okusaydınız eğer baştan beri anlattıklarımı anlardınız. Ben 3 ay kendi çocuğuma kendim iğne yaptım o uğundukça ben ağladım. Şimdi çok şükür iyi kontrolü kanı falan yine oluyor evet ama rabbim o günleri aratmasın beterinden korusun. Benim çevremdekilerde bunları bildiği halde insanın gözüne sokar gibi iş yapıp laf konuşması ister istemez üzüyor insanı ben burda bunu anlatmaya çalıştım. Dikkatlice yorumları anlayarak okuyup kalp kırmadan önce bi düşünün isterseniz.