Prensescik https://imgyukle.com/i/kkr4Gq 2.3 gündür yüzü böyle alnınin oralardada kuruluk var konak gibi isilik gibi geldi bana ama ne olabilir nasil geçer acaba
Su1 Prensescik isilik bu canım sıcaktan oluyor genelde bol duşla geçer krem bebek yağı kullanma bir süre hayırlı olsun bu arada
Prensescik Su1 sık yikamiyorum 3 günde bı havalar soğuk diye öyle yaptim ozmn sık yıkarim madem Sebamed yüz kremini kullanıyorum şuan
Su1 Prensescik sık yıkanamazsam bile su hazırla suyla yüzünü hafif sür doktorlar krem önermiyor kuru tuttukça gidiyor