Ablamın gittiği doktorda prof Burak şakar. Bu süreçte doktor aşırı önemli sakın ihmal etmeyin. Ben hem bir sağlık çalışanı olarak hemde annemi meme kanserinden doktor ihmalinden kaybetmiş biri olarak söylüyorum. Devletmiş özelmiş hiç önemi yok önemli olan doktorun iyi ve ilgili olması birde zaman çok önemli hiç birşeye geç kalmayın tüm işlemleri zamanında yaptırın