Kelebeklerdeniz23 bende 1 ayindan sonra tek baktim ikizlerime. Oncelikle uyuku rutinini cozmeye calistim. Su sekilde; beyaz gurultu, karanlik, emzik olarak uyku duzeni kurdum.
oncelikle onlari gozlemledim. Aslinda uykudan uyanip tekrar devam edebildiklerini gorunce kundaklayip yataga biraktim emzikle destek vererek kendileri uyumaya basladilar. (Suan 3 ayliklar azicik uyku sykintisi cekiyoruz son zaman gerci😅).
beraber uyuttum ve biri uyandiginda digerinide uyandirdim. Ayni anda emzirdim.
en onemlisi bebeklerinizi gozlemleyin. Ilk zamanlar zaten max 45 dk-1 saat uyanik kalir. Uykuya gecme seklini belirleyince bence gerisi onlari takip etmeye kaliyor.
allah anali babali buyutsun 🌺