Emineyk evet 🤗🦷bebeğim ilk 6 ay 10 günlükken 1 gün arayla 2 diş çıkardı, sonra 10. aya kadar 8 diş çıkardı, uykular haram oldu zaten 9. ayda da atakla birlikte uyku gerilemesi oluyormuş ama 10. aydan sonra biraz rahatlamıştım 15. aydan sonra 3 ay boyunca tekrar diş patlaması +uyku gerilemesi oldu günde 2 saat falan ancak uyuyabiliyordum. 8 diş de o zaman çıkardı, şimdi kalan 4 azıyla boğuşuyoruz zaten bu bitince 2 yaş sendromu başlıyormuş 🤪 kısacası ergenliğe kadar bir şey çıkacak herhalde 🤣🤣 Allah kolaylık versin hepimize.