Kızlar bu atak haftasına inanan ve yaşayan var mı . 42 günlük bebeğim bir başlıyor ağlamaya 45 dk ne yapsam fayda etmiyor. Kucakta bile istemiyor saga çevir sola çevir masaj yap gezdir yok anam yok 😱😱normalde çok sakindir ama bu İlk sicrama haftası yazıyor uygulamaya göre ve bende birebir yaşıyorum belirtileri. Huysuzluk, ağlama, uyku düzensizliği, nesnelere uzunnsure bakma .. Bu durumlari yaşayan anneler neler yaptı lütfen yardım 😓😓