Deletedmom65802 Kızlar 4 aylık bebeğim var emziriyorum. Bakımsızlıktan bi hal oldum bari saçımın sadece önlerine paket attırayım diyorum emzirdiğini için sakıncalı mı acaba emzirirken saç boyatan var mı aramızda acaba
lalbg Deletedmom65802 valla istersen organik boyaları tercih et. Ben kendim boyamıştım kuaförler kapalıydı. Normal boyayla boyadım bi sorun olmadı.