Canım doğduğumuzdan beri aynı sıkıntı var. Ilık bezle de sürekli sildik, anne sütü de damlattık, çayla da sildik hiçbiri işe yaramadı. 2 aylıkken götürdük 15 gün kullanmamız için ilaç verdi 1.5 ayda masaj. Şimdi 4 aylıkken götürdük yine farklı bir damla ve pomad verdi onları 15 gün kullanıcaz ve 1.5 ay masaj yapıcaz. 1 yaşına kadar açılırsa açılıcak açılmazsa sondaj denilen bir işlemle açılıyormuş.