Ecemceylan Oğlum 3 ay 20 günlük sünnet ettirmeyi düşünüyoruz. Tecrübeli anneler sizce dikişli mi dikişsiz mi sünnet ettirmek iyi tecrübelerinizi paylaşır mısınız 😊
Tugce_gokalp30 Ecemceylan dikişsz yaptrdm klipsli 2 bucuk aylıkkn çok rahat geçti 2 saat ağladı onuda kucakta gezdrdm korktğmdan da rahat atlattık iyiyce hareketlenmeden yaptırmanızı tavsiye ederim
anayimbennana Ecemceylan bizde tam o kaxarlıkken yaptırdık kesinlikle dikişliyi öneririm arkadaşlarım klipsli yaptırdı çocuk 2 kere acı çekiyor hem lokal anestezi hemde klipsin geri çıkartılması gibi bende dikişli yaptırdım çok memnunum 🙋🏼♀️
Wanderlust Ecemceylan 2 aylikken dikisli yaptirdik haftasi olmadan dikisleri dustu hic anlamadan atlattik cok kolay gecti ilk cis disinda hic aglamadi o da maximum 10dk ya agladi ya aglamadi o kdarcik 🙏🏻😊
Ecemceylan Tugce_gokalp30 evet bizde öyle düşündük büyüdükçe zor olur diye. Ama kararsız kaldık eşimle dikişli mi dikişsiz mi daha rahat olur bilemedik. Bende sizlere sormak istedim teşekkür ederim cevabınız için 🌸
DenizSerap Dikişli yaptırdık 1 yaşında ve hiç anlamadık sünnetli olduğunu oğlumun acı eşiği baya yüksek. Ama henüz ayaklanmadan yaptırmayı tercih ederdim. Güzel bi zaman kesinlikle yaptırın dikişlide kendi kendine eriyor zaten anlamıyorsunuz bile.
Ecemceylan DenizSerap Bizde hareketlenmeden yaptıralım dedik. Teşekkür ederim cevabınız için dikişli yaptırmaya karar verdik bizde 😊
Ecemceylan kaganege Bende araştırdım karar verememiştim sayenizde karar verdim artık dikişli yaptırıcam 😊