Ensar104 Kızlar sütüm geldi ama çocuğumu emziremedim ve kesildi suan 47 günlük oğlum var aptamil mama kullnyrm 1 kutusu 3 günde bitiyor bebelac gold kullaniym diyorum sizce Nasıl olur ?
PelinKaraca Ensar104 ben mama ve meme veriyorum canım. Mama olarak bebelac gold kullanıyorum canım memnunum. Gaz kabız vs yapmadı kızım her gün kakasını yapıyor gaz desen alt üst çıkarıyor kilo alımı da iyi öneririm.
Ensar104 PelinKaraca benm ki de gaz sıkıntısı çekmiyor anne sütü sağıp verdim 20 gün içti o zamn 5.6 kere kaka yapardı şimdi günde 1 kere artk