Merhaba arkadaşlar 34+6 da doğum yaptım bebegim 3160 gram dogdu ve kuveze alındı solunum sıkıntısından dolayı suan 1 haftadır kuvezde 4.gununde solunum cihazını çıkardılar solunum cihazını çıkarttıktan sonra kaç gün daha kuvezde durur bundan sonra nasıl bir yol izlenir bilgisi olan başına gelen var mi varsa yardımcı olur musunuz