kizlar bebegim kucuktu nornal yastiga komple yatoriyordum oyle sallayarak uyuyordu.. simdi 4 aylik oldu kafasinin altina koyarak sallamaya calistim olmuyor oteki turlu istiyor. bide dizlerim batiyor gibi geliyor altina bisey serdim ama genede rahatsiz gibi bende mi bi sikinti var siz nasil salliyorsunu,