sutlucikolata bende geçirdim kurtaj oldum değerlerim çok yüksekti, kurtajdan sonra tam bir yil kan takibi yapildi ilk haftada bir sonra ayda bir olmak üzere, çok şükür değerlerim düştü zaten o sira asla hamilelik önermedi doktor, Allah yardimcin olsun