Selam anneler 50 günlük ikiz bebeklerim var, mama meme şeklinde besleniyorlar. Doğduklarında hastanede aptamil ile başlamışlardı severek içiyorlardı ancak bu mama bir süre sonra kabızlık yapmaya başladı, en başta bu sorun yoktu. Doktorumuz aptamil prosyneo veya hipp combiotic kullanabilirsin mama değişimi yap dedi. Prosyneo denedik bir kutu kabızlığa iyi gelmedi ve aşırı pahalıydı. Hipp deneyelim dedik çok övülüyor diye o kabızlığımıza iyi geldi ama bu kez de bebeklerim o kadar ıkınıp sıkınıyor o kadar çok gaz çıkarıyorlar ki uykuları şaştı gaz çıkaracaklar diye ve beslenme sonrası ıkınmaların ardından kusma oluyor + ek olarak çok daha çabuk acıkmaya başladılar sanki. Şimdi sizce ne yapmak mantıklı? Bir zaman sonra hippe alışırlar mı? Yoksa aptamile geri dönüp 4-5 günde bir kakaya razı mı olmalı? Başka mama denemeyi de istemiyorum maddi olarak ve çok sık değişim bebelere dokunacak diye korkuyorum. Çünkü bir defa sma kullandık hastanelik olmuştuk.