Minikkizimm tubist ben de coğu zaman bebegim uyurken banyo yaparım kapiyida acik birakirim aglarsa duyayim diye 😂
Esmece tubist Evet banyo kapısını aralık bırakıp işimi halledip çıkıyorum o uyurken 10 dakikami almaz bu durum🙊🌺
Saripapatyammm tubist Asla yapamiyorum. Cunku surekli zile basip kacanimiz var , yanlis zil kargocumuz var ,koridorda basbas bagiran komsu cocugumuz var 🙄
Zuhallkahraman tubist asla yapamam. Çünkü kuş gibi uykusu mübarek. Rahat edemem suda gözümü açar dururum acaba kalktı mı diye 😅
Nrhytymnl tubist ben öyle yapıyorum valla uyanmiyacagindan emin olduğum için uyuttugum gibi hemen giriyorum kapiyida biraz aralık bırakıyorum sesini duyayım diye yapıp çıkıyorum 😂
ketcapli_lahmacun tubist Ay Allah’tan ebeveyn banyosu var bizde. 😅 Kapıyı aralık bırakıyorum böyle banyo keyfi yapmasam da yapıyorum yinede. 🥴🥴
Morlahana Herkes taptaze annemi acaba yorum yapan🤣🤣 tabi ki duşa giriyorum ne zaman giricem yani . Uyansa bile beş dakikadan ne olacak 16 aylık park beşikte bekliyor aglamadan
Srpslk tubist banyoyu bırakın tuvalete zor giriyorm ev soğuk oda kapısını kapatıyotım actığım an uyanıyor koltıktan kalkıym ses cıksın ona bile uyanaıyor hic derin ve uzun uymuyor asla giremem aman5 aydır banyo icin eşimi ve annemi beklemektn sıkıldım malesef :(
Selma-aygun37 tubist 2 kere yaptım çok uzatmadan çıktım çok rahattım ama bir haftadır düzenimiz alt üst oldu uyutuyorrum 5 dk sonra gözünü acıyo bazen şuanda korkuyorum yapamıyorum akşam babamızı bekliyoruz bı duş alabilmek için
1Nisa1merve tubist gündüz cok az uyuyo giremem yani. Ama cok girmem lazımsa onunla giriyrm onu da yıkıyorum iyi oluyo
Htc35 tubist bebek kamerası var ondan al herzaman rahat edersin. Ben kullanıyorum bakıyorum telefona kameradan çok iyi.