Esss03 Benim oglumda da olmustu aynisi. Ateslenmisti enfeksiyon vardi kaninda. Antibiyotik kullanimi sonunda vücüt böyle disa atti ishal le birlikte. Eger hastalanip ateslenmediyse bisey dokunmus olabilir yedigi
Fatmanrxx27 Bedsssss bence o zaman bir doktora gösterin bebeğiniz çok küçükmüş sizin yediğiniz birşey ona dokunmuşta olabilir ama içiniz rahat etsin gösterin
Bedsssss [silindi] Aldrjik bir durum ise eğer neye alerji olduğunu naisl anlayacagz o anlaşılıyor mu acaba
[silindi] Bedsssss Cocuk alerji doktoruna yonlendirir sizi o zaman, doktorda once kan testi yapar. Deri testi kandan sonra tercih ediliyor. Bebegi rahatlatmasi icin ilac yada krem falan verir. Benim kizima damla vermişti.
Bedsssss [silindi] Sıcaktan isilik olmuş bebeğim Ufoo yakıyorduk bide iki üç kat battaniyeye sariyordukk usuyodur diye ondsn olmuş