Annesininbitanesiii Bebeğim 4 günlük. 3.500 kilo doğdu 3.200 e düşmüş doktor normal çoğu bebek ilk zamanlar kilo verir dedi. Ama moralim bozuldu başına böyle birşey gelen oldu mu?
Mlkmhrrm Annesininbitanesiii tabiki de normal hemen hemen her bebek doğumdan sonra düşer 15 gün sonra da doğum kilosuna erişir diyo uzmanlar kafanıza takmayın doktorunuza güvenmiyorsanızda başak doktora gidebilirsiniz
fatosd36 Annesininbitanesiii ilk gün bebekler şiş doğuyor bende 200 gr vermişti bol emzir geri alıyor zaten kilosunu takma
Nesrincente Annesininbitanesiii fazla ödemi şişliği atar canm bu cok normal zaten farkedersin asırı şiş doguyolar o şişlik falan iniyş odem yani
Gulsenyilmaz Annesininbitanesiii cok normal canim benim kizim 3500kilo dogdu 7gun kuvezde yatti bana verdiklerinde 2400e kdad düşmüş bende cok üzüldüm kilosunun dusecegini elbet biliyordum çünkü anne karnindaki o siskinligi atıyor cok normal ama benimki asiri düşmüştü sizinki cok normal her bebek verir kilo ama hemen toparlar bizimki 15 20gun sonra fazlasi ile aldi
06dnz Annesininbitanesiii benim bebeğim de 3900 doğdu bir hafta içinde 3400 düştü sonra geri aldı merak etme canım normal doktor bana doğduğu kilonun % 10 kadar vermesi normal demişti
Minikcik Bizimde aynısı geldi başımıza 3 500 doğdu 1 hafta sonra 3 e düşmüş mama takviyesi yapalım dedi doktor. Çok vermedim sutumu arttıracak biseyler yaptım. sonra toparladı. Ödem de olabilir sütünün yettiğini düşünüyosan takma kafana
Annesininbitanesiii Minikcik sütüm yeni geldi bugün geldi mamayı azalttım yavaş yavaş ama yine de tamamen kesmedim çünkü sarı sekılde geliyor ve şarıl şarıl akmıyor
Minikcik Annesininbitanesiii benimde geç gelmişti birinden emerken diğerinden akıyo nu faln diye sormuştu akmiyo demiştim o zamn yetersizdir. Bebeği doğum kilosuna ulastirmamiz lazim demişti. Mama takviyesi istedi doğum kilosuna ulaşınca sutumde yeterli olmaya başlayınca bırakmıştık doktorun tavsiyesiyle.
Minikcik Annesininbitanesiii benimki öyleydi doktorumun dediklerini söyledim .sizin doktor öyle bisey demediyse sıkıntı yapmayın toparlar yakında bebiş küçül daha.
Annesininbitanesiii Minikcik sütün tam gelene kadar emzir mama da ver 30 cc bitiriyorsa doymuyordur demek 2 ölçek yap dedi sütün iyice gelince mamayı kes dedi
aylaamayorgun Annesininbitanesiii size doktor en mantıklı açıklamayı yapmış. Yani doktora itimad etmeyip buraya sormak çok ilginç geliyo bana
Annesininbitanesiii aylaamayorgun insan ilk defa anne oluyorsa pimpirikli biriyse acemi bi annelik geçirebilir ve bunu sormak kadar doğal birşey yok.
goktugmom_061220 Annesininbitanesiii Çok normal bir durum. Herkesin bebeği de öyle. Bebeklerin vücudundaki şişlikler indiği için kiloya yansıyor. Hiç moralini bozma. Bebeğini bol bol emzir. 1 hafta sonra kilo almaya başladığını göreceksin 🥰
Annesininbitanesiii goktugmom_061220 öyleymiş evet. İnsan bilmeyince tedirgin oluyor işte. Çok teşekkür ederim ☺️