Merhaba bebeğim 9. Ayına girmek üzere, emziriyorum. önceden gece 4-5 saat kesintisiz uyurdu şimdi 2 saatte bir kalkıyor bazen saat başı, her kalktığında da meme diyor, aç olmadığına eminim. uyku gerilemesi mi diş mi bilemedim. Sizde de var mı böyle durumlar