Kızlar dün aşımız vardı bebeğim 3 aylık bende ailemden baya uzakda oturuyorum 2 oğlum var öbürü de 3 yaşına girecek. Sabah 9da aşı için randevu vermişti doktor. Ama 3 yaşında ki oğlumu kaldıramadım ağladı falan bende gitmedim. Bugun babamı çağırdım gidicdz birazdan . Peki neden erken saatte oluyor aşılar bilginiz varmı. Ben bu saate gitsem dün gelemedim desem vururlar değil mii.