İyi günler hanımlar 🌻 daha öncede tuvalet eğitimi hakkında post açmıştım ama pek bi ilerleme kaydedemedik devamında. 10 aylık ve 29 aylık iki kızım var. Büyüğün besi bırakmasını istiyorum ama açıkçası pek de üstüne düşmedim bu konuda. İki kızımda küçük olunca bezi bırakma fikri biraz daha gözümü korkutuyor alışana kadar. Özellikle yaşları yakın çocukları olan anneler, tuvalet eğitimi sürecini nasıl geçirdiniz? Lazımlığı var kızımın annemlerde, otursa da tuvaletini lazımlığa yapmak istemiyor, bu inadı nasıl kırdınız 🤔