Herkese merhaba bebeğim 4 aylık ilk zamanlar yani 3. Ayına kadar desteksiz uyuyordu atak haftasında uyuması için ayağıma alıştırdım şimdi ayağıma alıp sallamadan uykuya dalmıyor ayağıma alıp sallıyorum ninni söylüyorum ve arkadan muhakkak ya beyaz gürültü yada pedegogların önerdiği ninni açık oluyor uyku eğitimi vermek istiyorum ama nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum yardımcı olabilecek bilgili anneler var mı