Kızlar ben 27 temmuzda sezeryanla çoçuğumu dünyaya getirdim 40 gün boyunca kanamam geldi. Sonra 1 hafta gelmedi sonra 5 gün sürecek şekilde 3 kez geldi 1 ay da 3 hafta boyunca kanamam geldi sezeryan ve kırkım çıkmasına rağmen bu kanama normal mi? Herkes pis kanı atıyorsun diyor ama bana normal gelmiyor sizin başınıza geldimi?