Çok geçmiş olsun doğumdan sonra aşırı derecede yara olmuştu göğsüm hatta ucu kopacak gibiydi ayrılmıştı üstüne birde mastit olmuştum doğumda o kadar bağırmadım herhalde yorganı yastığı ısırarak emziriyordum ama geçti tabi öncelikle arkadaşın da söylediği gibi kuru kalmaması lazım krem sür sık sık sütünü de sür her emzirdiğini yumuşasın ben uzun süre çektim çektim sonra göğüs ucu kapağı kullandım daha önce neden almamışım dedim kremi sürüp kapağı koy göğsüne keremin sütyene bulaşıp kurumasını engelliyor kapağın içinde göğsün hep nemli kremli kalıyo çatlaklar daha hızlı iyileşiyor yara olduğu için kabuk göğsün ucunu tıkıyor ve süt gelmesini engelliyor mastit oluşuyor göğüs iltihabı allah korusun oluşmaması için kesinlikle söylediklerimi uygula eğer mastit olursan da büyük beyaz lahana yapraklarını buzluğa koy soğut göğsüne kapat sütyenin içinde kalsın uzun süre daha sonra göğsüne sıcak sulu bezle masajlar yap ve sağ kesinlikle sık sık sağıp emzirmen lazım yoksa asla kurtulamazsın sakın emzirmemezlik yapma süt içerde kalır iltihap olur