Merhaba hanımlar bu aralar çok sık kilo konusuna takıntı yaptım Yok bebeği kiloluymuş bilmem ne paylaşanlar oluyor öyle olunca bende kızımın zayıf olmasından dolayı üzülüyorum ( yada çevredekilerin laflarına mağruz kalıyorm) bilmiyorum açıkçası. Sizden ricam kızıma nasıl kilo aldırabilirim yardımcı olur musunuz ? 6 aylık 3455 gr 46 cm doğduk şuanda 7200 gr. Ama kızım çok ciddi bir atak dönemi geçirdi ve 15. Günden 4. Aya kadar uykuda emdi bende uykuyu bölmek zorunda kaldım emzirmek için hep bu sürede bebelac aptamil Hipp mama verdim biberon kesinlikle kabul etmiyor kaşıkla verdim hep. Emziriyom da halen ama yaramıyor 😢😢 şimdide ek gıdaya tadıma başladık ama bir öğün de arı mama veriyorm.