Ebarslan ayni anda deldirme yeni cikti sanirim ilk defa sizden duyuyorum. Iki kisi delmeli o zaman ve kafa oynadigi, cocuklari sabit tutmak cok zor olacagi icin iki kisi ayni anda nizami bir sekilde delemez diye dusunuyorum yani bi delik yukarda biri asagida olabilir. Ikisini ayni anda delen bir sistem yok cunku henuz. Siz bunu nereden duydunuz bursa’da yapan bir yer var miymis bunu? Ben ilk defa duydum cunku. Ve evet kucuk cocuklarda genelde oyle oluyor ikincisi biraz daha zor oluyor tabii ki ama sizinki kac aylik? Eger kucukse sorun olmaz zaten daha bilemedigi icin. 1.5 -2 yastan sonra sorun oluyor bu durum.