Kizlarr bebegim 8 aylik oldu biberon ucunu degistirmeyi dusunuyorum bir suru sey var anlamadim 😬 +6 2 delikli mi almaliyim yogun akis diyor hizli veya 3 delik mi.Malum pahali yanlis birsey almayayim.Guzel annelerimize danisayim dedim..Biberonumuzun ucuna ufak igneyle delik acmistik ama bugun baktim acilmis agzi hizli akiyor bi anda bitiriyor mamayi.Aldiginiz bir site varsa linkte alabilirim.