6 aylık kızım doğduğundan beri aşırı kusuyor ilk zamanlar reflü yatağı falan kullandık ama artık sığmıyor her emzirmeden sonra ve ek gıdaya da başladık ne versem çıkarıyor . Doktor kilo alımı iyi olduğu için hiç bişey önermedi aynı durumu yaşayan oldu mu ?