Bsk13 Merhaba anneler. Benim kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve muhtemelen böbrek reflüsü varmış. Peki bu enfeksiyon skar bıraktıysa ne olacak. Sizin durumunuz nedir?
Kaan01 Bsk13 surekli kontrol altindaydi her ay idrar tahlili yaptirdik. Tekrar enfeksiyin gecirir mi diye bekledik bactrim kullandik bu surecte.tekrae gecirmezse sikinti yok gecirirse sondali film cekilck
Bsk13 Kaan01 çektirmedik daha. Önce voiding çekilicek. Şu an koruyucu antibiyotik kullanıyoruz. Ama ben geçirdiği enfeksiyon hasar bıraktıysa diye korkuyorum
Kaan01 Bsk13 iste bizim doktor voding de radyasyon cok yuksek oldugu icin ilk bunu yapmk istemedi. Once sintigrafi dedi iyi ki dinlemisiz orda hasar var mi yok mu goruluyor. Bnde cok korkmustum sizi anliyorum
Kaan01 Bsk13 tabi. Temiz cikti ama kontrol devam etti simdi ilaci biraktirdi doktor enf gecirirse tekrar gidicz ve sondali film cekilecek