1234___ aslında hiç kaçak yapmamaya çalışırsanız en son yedisinden itibaren ortalama 1 senede geçiyor demişti doktorumuz, geçmeyen alerji grubunda değilse tabi (deniz ürünleri, fıstık vs) biz de nadir görülen bir tür yumurta alerjisi var ben yiyince sütten bebeğime geçmiyor ama oğlum içinde yumurta olan herhangi bir şeyin kırıntısını yese acillik oluyoruz, çok şükür en son 8 aylıkken yedi şimdi 20 aylık doktor bize 1,5 sene sonra alıcam demişti, 6 ay sonra deneyecek, bu arada 1 yaş aşısını olurken KKK alışının içinde yumurta olduğu için kan testi yapıldı yumurta alerjisi için negatif çıktı, bu iyi bir şey dedi doktoru, alerjisinin bittiği anlamına gelmiyor ama azalmış dedi aşımızı öyle olduk hastane ortamında, yani söylemesi kolay ama sabırlı olmak gerekiyor, süt alerjisi genelde yaşında geçiyor diye biliyorum