Serranin_annesi Normalde molfix kullanıyoruz ama yanlışlıkla dedesi almış çok sık yapıyor çişini acaba gündüzler her saat başı değiştirerek bitirsem mi o paketi de diyorum korkuyorum da yara olursa diye