cennetkokulubal Sindrimi en kolay ve gazı rahat çıkarttıran mama bebelac nutrikonfor. Katı bir mama. 1 numara büyük biberon başlığı kullanıyorsunuz. Bir çok mama deneyen biri olarak bunu deneyind derim. Her mamaya 15 gün şans verin ama. Bu mama katı olduğu için başta kabız yapacak. Sabredin bağırsaklar alışacak. Kabız olsada gazını çok rahat çıkaracak o süreçte