Kızlar merhaba
6ay 10 günlük kızım dünden beri kuru kuru öksürüyor. Dün sabah doktora götürdüm bir kaşığı ölçüyle antibiyotik başlattı. Cmt kontrole gidicem ama kızım antibiyotiği içmek istemiyor. Mamasına da karıştırdım anladı içmedi. Uyurken çok öksürüyor. Evde ne yedirip içirebilirim tecrübesi olan var mı? İlerlemeden atlatsın yavrucağım 😢